niedziela, 2 września 2012







Założyłam tego bloga żeby pokazać, że odchudzanie/zdrowe odżywianie nie musi być nudne i monotonne. Dużo moich znajomych na samo hasło dieta krzyczy BLE i jedyne skojarzenie jakie im się nasuwa to liść sałaty i cytryna.
Czy odchudzanie to faktycznie katorga? SKĄD! No oczywiście na własne widzi misie możemy jeść ten przysłowiowy liść sałaty i zagryzać go gotowaną piersią z kurczaka. Jednak po co? Skoro odchudzanie może być zdrowe, kolorowe a przede wszystkim PYSZNE! I ja to Wam udowodnię właśnie na tym blogu. Będą tu przepisy na śniadania/obiady/kolacje/podwieczorki itp. Inspiracje na dania "na wynos", rady i czas pokaże co jeszcze. Mam nadzieję, że blog okaże się dla Was wartościowy.
Na mnie takie odżywianie działa, moja coraz niższa waga codziennie mnie o tym przekonuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz