sobota, 9 lutego 2013

Z cyklu pomysł na... urozmaicenie picia wody

 Od września nie dodałam żadnej notki. Nie mam pojęcia czym to było spowodowane, może lenistwem? ;) Jednak absolutnie lenistwo nie zapanowało w moim trybie odżywiania. Waga regularnie, aż do świąt zaliczała tendencje spadkowe. Mogę się pochwalić, że straciłam już 17kg. Niestety po świętach coś się zepsuło, motywacja zmalała, a moja waga niestety albo i stety utrzymuje się na stałym poziomie +/- 1kg. Może powrót na tego bloga i umieszczanie dietetycznych przepisów zainspiruje mnie samą do powrotu na dobre tory. Jeszcze odrobinę chciała bym schudnąć. Wiecie... kobiety są nienasycone ;)

Na powrót mam mały trik, który urozmaici nam picie wody. Woda jest bardzo istotnym elementem naszej drogi ku zdrowemu i szczupłemu życiu. Wypłukuje toksyny z naszego organizmu, no i generalnie jest źródłem zdrowia i urody ;)
Co jednak robić, gdy nie przepadamy za wodą? Może by tak podrasować jej wygląd? Jeżeli jesteś wzrokowcem to ma szanse zadziałać.
Oto mój sposób na urozmaicenie nudnej wody:


Pomysł banalny prawda?

Jedyne czego potrzebujemy to dowolne owoce, wodę i silikonową foremkę. Jeżeli jest zima, tak jak obecnie zamiast świeżych owoców możemy sobie wrzucić do wody po prostu zamrożone owoce, które wcześniej zakupimy w supermarkecie ;)
Mi czasami ciężko jest zmusić się do picia tych 2 litrów wody dziennie. Od kiedy stosuje podobne triki w postaci cytrynki czy innych owoców picie wody jest o wiele przyjemniejsze.

Wysyłam Wam buziaki i pozdrowienia ze szklaną wody z cytrynką w ręku!
Pamiętajcie pijcie wodę!

2 komentarze: